سوالات متداول
به شما پیشنهاد می کنیم جهت دریافت سریع تر پاسخ خود قبل از برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی بخش سوالات متداول را مطالعه نمایید.
ممکن است جواب پرسش شما در این بخش قرار گرفته باشد.
با زدن نام کاربری و رمز عبور نمی توانم وارد سامانه بشوم.
برنامه را دانلود کرده ام اما با کلیک بروی دکمه ورود به سامانه نمی توانم وارد سامانه بشوم.
در صورتی که پیام خطا به شما نمایش داده می شود، می بایست ابتدا اتصال اینترنت خود را چک نمایید و در صورت متصل بودن اینترنت این نکته آموزشی را مشاهده نمایید.
کد فعال سازی برای شماره همراه من ارسال نمیگردد.
ممکن است به دلیل مسدود بودن شماره تبلیغاتی خط شما کد فعال سازی برای شما ارسال نگردد.جهت رفع این مشکل با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی و ارسال اطلاعات هویتی (نام کاربری، نام و شماره تلفن همراه) جهت تایید کد فعال سازی از طرف تیم پشتیبانی اقدام نمایید.
در صورت تایید نشدن شماره همراه چه مشکلی پیش خواهد آمد.
در این صورت، هنگامی که شما رمز عبور خود را فراموش نمایید امکان بازیابی آن توسط شماره همراه وجود نخواهد داشت.
پس از سه بار تکرار امکان دریافت کد تایید میسر نمی باشد.
به دلیل مسائل امنیتی این امکان از کاربر گرفته می شود و برای تایید شماره خود می بایست با ارسال نام، نام کاربری و شماره همراه خود از تیم پشتیبانی بخواهید تا شماره شما را در سامانه تایید نمایند.
پروانه اشتغال خود را ثبت کرده ام اما هنوز تعیین وضعیت نشده است.
تایید یا عدم تایید اطلاعات یا تصاویر پروانه اشتغال در حوزه اختیارات سازمان است و جهت پیگیری وضعیت آن می بایست با سازمان مربوطه خود تماس بگیرید.
پروانه اشتغال من تایید نشده است، در صورتی که تصاویر و اطلاعات را ثبت نموده ام.
در صورتی که پروانه اشتغال شما تایید نشود، ممکن است تصاویر بارگزاری شده شما دارای کیفیت مطلوب نبوده یا به صورت سیاه و سفید بارگزاری شده اند.
جهت توضیحات بیشتر در مورد علت عدم تایید میتوانید با سازمان مربوط خود تماس بگیرید.
گزارش خود را ثبت نموده ام، اما پس از زدن دکمه ذخیره هیچ اتفاقی نمی افتد.
ارسال تیکت
همچنین می توانید با ارسال تیکت سوالات خود را با ما مطرح نمایید. تیم پشتیبانی با افتخار آماده دریافت سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما در خصوص سامانه هوشمند مهندسین ناظر می باشد.
مهندس گرامی ، پاسخ تیکت شما به ایمیل شما ارسال می گردد . در صورت نیاز کارشناسان تیم پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت
پشتیبانی آنلاین
اگر مشکل شما با خواندن سوالات متداول و تماس با ما حل نشد می توانید از پشتیبانی آنلاین استفاده نمایید.
جهت استفاده از پشتیبانی آنلاین ابتدا بایستی نزم افزار AnyDesk دانلود و نصب نمایید.
بعد از نصب نرم افزار AnyDesk کد نمایش داده شده در نرم افزار خود را برای تیم پشتیبانی ارسال نمایید.