سوالات متداول

به شما پیشنهاد می کنیم جهت دریافت سریع تر پاسخ خود قبل از برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی بخش سوالات متداول را مطالعه نمایید.

ممکن است جواب پرسش شما در این بخش قرار گرفته باشد.

با زدن نام کاربری و رمز عبور نمی توانم وارد سامانه بشوم.
در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید آن را بازیابی کنید، جهت انجام این کار می توانید این نکته آموزشی را مشاهده نمایید.

مشاهده آموزش

برنامه را دانلود کرده ام اما با کلیک بروی دکمه ورود به سامانه نمی توانم وارد سامانه بشوم.
در صورتی که پیام خطا به شما نمایش داده می شود، می بایست ابتدا اتصال اینترنت خود را چک نمایید و در صورت متصل بودن اینترنت این نکته آموزشی را مشاهده نمایید.
کد فعال سازی برای شماره همراه من ارسال نمیگردد.
ممکن است به دلیل مسدود بودن شماره تبلیغاتی خط شما کد فعال سازی برای شما ارسال نگردد.جهت رفع این مشکل با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی و ارسال اطلاعات هویتی (نام کاربری، نام و شماره تلفن همراه) جهت تایید کد فعال سازی از طرف تیم پشتیبانی اقدام نمایید.
در صورت تایید نشدن شماره همراه چه مشکلی پیش خواهد آمد.
در این صورت، هنگامی که شما رمز عبور خود را فراموش نمایید امکان بازیابی آن توسط شماره همراه وجود نخواهد داشت.
پس از سه بار تکرار امکان دریافت کد تایید میسر نمی باشد.
به دلیل مسائل امنیتی این امکان از کاربر گرفته می شود و برای تایید شماره خود می بایست با ارسال نام، نام کاربری و شماره همراه خود از تیم پشتیبانی بخواهید تا شماره شما را در سامانه تایید نمایند.
پروانه اشتغال خود را ثبت کرده ام اما هنوز تعیین وضعیت نشده است.
تایید یا عدم تایید اطلاعات یا تصاویر پروانه اشتغال در حوزه اختیارات سازمان است و جهت پیگیری وضعیت آن می بایست با سازمان مربوطه خود تماس بگیرید.
پروانه اشتغال من تایید نشده است، در صورتی که تصاویر و اطلاعات را ثبت نموده ام.
در صورتی که پروانه اشتغال شما تایید نشود، ممکن است تصاویر بارگزاری شده شما دارای کیفیت مطلوب نبوده یا به صورت سیاه و سفید بارگزاری شده اند. جهت توضیحات بیشتر در مورد علت عدم تایید میتوانید با سازمان مربوط خود تماس بگیرید.
گزارش خود را ثبت نموده ام، اما پس از زدن دکمه ذخیره هیچ اتفاقی نمی افتد.
عدم ذخیره گزارش ممکن است به دلایل مختلف باشد لطفا جهت آشنایی با علت های آن نکته آموزشی آن را مطالعه نمایید.

مشاهده آموزش

چک لیست مرحله ایی در گزارش مرحله ای به من نمایش داده نمی شود.
درصورتی که چک لیست مرحله ای به شما نمایش داده نمی شود لطفا این مطلب آموزشی را مطالعه نمایید.

مشاهده آموزش

 
 

پشتیبانی آنلاین

اگر مشکل شما با خواندن سوالات متداول و تماس با ما حل نشد می توانید از پشتیبانی آنلاین استفاده نمایید.

جهت استفاده از پشتیبانی آنلاین ابتدا بایستی نزم افزار AnyDesk  دانلود و نصب نمایید.

بعد از نصب نرم افزار AnyDesk  کد نمایش داده شده در نرم افزار خود را برای تیم پشتیبانی ارسال نمایید.

تماس با بخش فروش