نرم افزار هوشمند مهندسین ناظر آموزش بازیابی رمز عبور
آموزش بازیابی رمزعبور
دی ۱۳, ۱۳۹۷
رفع مشکل در ورود به سامانه و ثبت گزارش نرم افزار مهندسین ناظر

رفع مشکل در ورود به سامانه و ثبت گزارش

ورود به سامانه کار بسیار ساده ای می باشد و شما با یک کلیک می توانید این کار را انجام دهید ، اما بعضی موارد که از طرف کاربران گزارش گردیده است ، تعدادی از کاربران برای ورود به سامانه دچار مشکل شده اند که در ادامه تعدادی از این مشکلات و راه حل آنها را ارائه می نماییم.

1) برسی اینترنت

در بسیاری از موارد اصلی ترین علت عدم ورود به سامانه قطعی یا کندی سرعت اینترنت کاربران می باشد.

این نکته را می بایست مورد توجه قرار داد که سامانه مهندسین ناظر یک نرم افزار آنلاین است و جهت ارتباط با سرور و ثبت گزارشات می بایست شما اتصال اینترنتی داشته باشید.

در بعضی موارد عدم ارتباط به دلیل کندی سرعت شما می باشد که با ارتقاء سرعت اینترنت این مشکل برطرف می گردد.

2) استفاده از پرکسی داخلی یا فیلترشکن

یکی دیگر از مشکلات رایج در ورود به سامانه ، فعال بودن پروکسی یا فیلترشکن در رایانه کاربران می باشد.

در سامانه مهندسین ناظر جهت افزایش امنیت کلیه آی پی هایی که خارج از محدوده ایران باشند بلاک می گردد و اجازه ورود به سامانه به آنها داده نمی شود ، لذا قبل از ورود به برنامه می بایست پرکسی خود را قطع نمایید.

در برخی ادارات و سازمان ها به دلیل استفاده از پرکسی داخلی مشکلاتی در ورود به سامانه ممکن است ایجاد گردد که توصیه می گردد در این موارد از اینترنت خارج از اداره استفاده نمایید.

همچنین در بعضی مواد ممکن است پرکسی شما در پشت زمینه رایانه شما فعال باشد ، برای این منظور با فشردن کلید های Ctrl+Alt+Delete و اجرای برنامه Task Maneager ابتدا لیست Taskها را چک کنید و در صورت اجرایی برنامه فیلترشکن آن را ببندید.

3) کپی کردن پوشه برنامه در درایو C

در بعضی از موارد یکی از مشکلات ورود به سامانه یا ثبت گزارش کپی کردن پوشه برنامه در درایو C یا پوشه های Download می باشد.

با توجه به اینکه در ویندوزهای شش به بعد ، اجرای برنامه نیازمند دسترسی در حالت ادمین می باشد ، می بایست فایل های اجرایی خود را در درایوی خارج از درایو C کپی نمایید.

برای این منظور پس از دانلود نسخه پرتابل برنامه آن را از پوشه دانلودها به درایو D یا هر درایو دیگری به جز C منتقل نمایید و پس از خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ، فایل اصلی برنامه را اجرا نمایید.

4) جدا سازی فایل اصلی نرم افزار از پوشه

در بعضی موارد مشاهده گردیده است که کاربران سامانه جهت دسترسی سریع تر به سامانه فایل اصلی برنامه را بر روی دسکتاپ خود کپی می نمایند.

لازم به ذکر است جدا سازی فایل اصلی سامانه از داخل پوشه نرم افزار باعث ایجاد مشکلات در ورود و کار با سامانه می گردد و به هیچ عنوان نباید فایل اصلی را از داخل پوشه نرم افزار خارج نمود.

در صورتی که نیاز به دسترسی سریع به سامانه دارید ، می توانید فایل میانبر آن را برروی دسکتاپ خود ایجاد نمایید.

5) عدم نمایش نام ناظر بعد یا قبل از ثبت گزارش

در هنگام ورود به فرم گزارش مرحله ای یا تخلف می بایست دقت نمایید که نام ناظر در کادر مربوطه در بالای فرم گزارشات نوشته باشد. در صورتی که نام ناظر را مشاهده نکردید ، لطفا از سامانه خارج شده و کلیه موارد یک تا چهار را برسی نموده و مجددا وارد سامانه شوید.

در صورتی که کلیه مراحل یاد شده را برسی و رفع نمودید و باز هم در ورود به سامانه به مشکل برخورد نمودید می توانید با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با بخش فروش